joi, 28 ianuarie 2016

"Asteptam o vorba buna de la Gardos"

                 
     
        
http://tv.gsp.ro/Cosmin-B-cil-Mai-bine-pierdeam-cu-Steaua-dar-s-fiu-20615.html
http://tv.gsp.ro/Cosmin-B-cil-a-Am-dat-m-na-cu-Gardo-i-am-urat-baft-20624.html
          
          18 septembrie 2011. O zi neagra pentru fotbalistul Cosmin Bacila. Intr-un meci cu Steaua, Florin Gardos intra mai tare iar fundasul Pandurilor de atunci se alege cu dubla fractura de tibie si peroneu. O accidentare groaznica pentru orice sportiv. A doua zi l-am vizitat la spital, la Elias, si era cu zambetul pe buze. M-a impresionat pentru ca nu a avut nimic sa-i reproseze celui care l-a accidentat. Ba mai mult, s-a rugat pentru el. Acum, Gardos este legitimat in prima liga din Anglia, unde incearca sa revina dupa o accidentare foarte grava la genunchi pe care a avut-o in iulie 2015. Si cu siguranta va trage tare sa prinda EURO 2016. Cosmin Bacila e legitimat la ASA si spera sa i se dea sansa sa joace pentru ca n-a mai facut-o intr-un meci oficial de un an de zile. Asta desi s-a recuperat din 2012. Pentru a-l vedea baietelul lui de 3 ani. Va las sa cititi un interviu cu totul special despre un om optimist desi viata l-a pus la mare incercare in ultimii ani.

       -Care a fost cel mai greu moment din viata ta cand ai simtit ca intr-adevar Dumnezeu este aproape de tine?
      Nici nu stiu. Probabil pe la examene cand am terminat facultatea, dupa ce am avut piciorul rupt. Am simtit tot timpul ca am puterea sa trec peste. Si mereu m-am rugat.

      -Stiu ca m-ai impresionat atunci pentru ca nu aveai pic de ranchiuna fata de Gardos...
       Nici acum nu am. L-am iertat de atunci. Deranjant este faptul ca de 4 ani de zile nici nu l-a interesat, mai joaca, nu mai joaca, ce-o mai fi cu viata lui? Atat. In rest nu am nicio treaba cu el. Nu astept telefon de la el dar pur si simplu cred ca unii oameni chiar sunt rai. Putea sa zica: "Bai, ce mai faci? Am vazut ca n-ai mai jucat. Cum esti? Ti-ai revenit?". O vorba buna. Atat voiam.

       -Acum cum esti, te-ai recuperat?
       M-am recuperat de foarte mult timp. Eu cred foarte mult in ceea ce a spus Arsenie Boca. Am fost la Prislop si are niste CD-uri cu discursuri. Unul dintre ele incepe cu o vorba: "Oameni suntem toti, dar om, din cand in cand, cate unul." Asa si la mine, dupa ce m-am accidentat, oameni sunt multi, dar om nu prea am mai intalnit.

      -Stiu ca si Gigi Becali spunea ca o sa te ia la Steaua daca nu o sa-ti prelungeasca cei de la Pandurii contractul...
       Au fost discutii dar nu s-a tinut de cuvant. M-as fi asteptat nu sa ma ajute, ci sa mi se ofere o sansa! Mie nu mi-a oferit nimeni nicio sansa chiar daca as fi putut sa joc. Bancu, Roman si-au revenit si toti au jucat. Pe mine m-au dat la o parte chiar daca m-am facut bine.

     -La ASA simti ca vei avea aceasta sansa? Mai ales ca aici il ai si pe Grigoras...
    Nu stiu ce sa zic, mi-am cam pierdut speranta si vedem ce-o fi. Eu deocamdata ma antrenez, sunt sanatos, multumesc lui Dumnezeu, mai am sase luni contract si vom vedea.

      -Ce-ti doresti in viitor?
     Sa fac o fetita(rade). Am un baiat de trei ani, Cristian Nicolae, vreau sa ma asez la casa mea, sa fiu linistit si bucuros.

     -De ce i-ai pus baiatului numele Nicolae?
 E o traditie la noi in familie, si pe tata, si pe bunicul si pe socrul ii cheama asa si am zis sa fim cu nume de sfant cu totii. Eu cred ca atunci cand devii parinte esti altfel. E tare frumos sa fii tata, acum am unul, vreau sa vad cum e cu doi. 

    -Cat vrei sa mai joci fotbal?
    Sincer acum un an voiam sa ma las. Dar am zis ca totusi, daca am contract sa stau sa il duc pana la capat si dupa aceea vad eu. Sper sa mai revin, eu simt ca mai pot sa joc, dar nu depinde numai de mine. Acum, sincer, sunt undeva la 60-70%, am vorbit si cu nea Grig, ca un an de zile n-am jucat deloc si vedem ce-o fi.


     -Ce te face sa fii mereu o persoana pozitiva?
    Cred in Dumnezeu, sunt un tip credincios, stiu cat de mult ne ajuta si in fiecare seara imi fac rugaciunile si daca imi merge bine si daca nu, ii cer sa ma ajute, ii multumesc dupa ce ma ajuta.

     -Cine te-a indreptat spre credinta?
     Asa am fost crescut de mic. Parintii mei ma duceau in fiecare duminica la biserica. Am crescut la tara, intr-un sat langa Fagaras, la Rucar. Nu mai tin minte daca ma impartaseau si tot timpul dupa luam masa cu totii. Era o lege la noi in familie. Dupa aceea fiecare facea ce voia, unii mergeau la joaca, altii dormeau.

    -Tu faci acelasi lucru cu baietelul tau?
    As face dar nu prea am timp deocamdata, probabil in viitorul apropiat o sa fac. Imi doresc asta.

    -Acum merge sotia ta cu el la biserica?
    Da, ea se duce mai mult. Dar stii cum e, in zilele noastre suntem mai comozi, ne trezim mai tarziu, dar cand avem posibilitate si vrem sa mergem cu adevarat ne ducem. Cand o dai ca stai ca avem treaba, te mai cotesti, ca-si mai baga coada...(rade).

  



   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu