marți, 19 ianuarie 2016

De ce mergeam duminica la biserica din Pipera?

   Mersul la biserica din Pipera duminica era impamantenit la sectia de sport a Antenei 1. Iar liberele mele in acea zi, inexistente. Sincer? A fost ideea mea. Multumesc celor care m-au sustinut, desi nu vreau sa dau nume. Am raspuns aproape 10 ani de Steaua Bucuresti. Pana-n momentul in care a aparut Anastasia in burtica. Si s-a inchis si GSP TV. Cele doua evenimente coincid. N-a fost o misiune usoara, dar a fost una extrem de frumoasa. Se stie, ros-albastrii nu sunt tocmai deschisi in relatia cu presa. Iar cand nu aveai drepturi de televizare, interviurile exclusive erau doar vise frumoase. Atat. Atunci iti ramanea cel mai spumos personaj, dupa parerea mea, de pe plaiurile mioritice. Cel aspru criticat pentru felul lui de a fi. Natural si cu multe defecte. Ca orice om. Diferenta e ca el are multi bani si notorietate. Mai mult decat atat, el este un model de succes pentru oameni saraci material. Daca vrea cineva sa ma contrazica sa mearga in provincie si o sa vada ca am dreptate. Bun. Dumnezeu ne-a invatat sa iubim pe toti oamenii. Si eu asta incerc sa fac. Daca nu ar fi taranii cine ar mai munci pamantul? Daca nu ar fi ciobanii, cine ar mai bea lapte proaspat sau branza aceea autentica pe care nu o gasesti la hipermarket? Am muri de foame, nu? Si asta se intampla si cu cei care lucreaza in salubritate, etc. Ei merita tot respectul din lume, chiar daca nu au prea multa carte si nici o educatie elevata. De multe ori printre ei gasesti oameni cu un suflet de aur. Oameni care au familii frumoase si au timp si pentru ele. Oameni fericiti si impacati cu ceea ce sunt.
   Asa cum ati ghicit deja mai sus vorbeam despre Gigi Becali. Eu o sa am mereu o simpatie pentru el. Pe care n-am ascuns-o niciodata. E un om care a facut extrem de multe fapte bune pentru oameni care chiar au avut nevoie. Si chiar nu cred ca a facut-o NUMAI pentru publicitate. In majoritatea cazurilor, incerc sa descopar calitatilor si sa elimin defectele celor din jur. De ce? Pentru ca eu sunt departe de a fi perfecta. Sau vreo sfanta. Nu, nu sunt. Si atunci am avut de ales. Cu finantatorul Stelei era musai sa ai cel putin doua interviuri pe saptamana pe vremea mea. Asta in conditiile in care mai intra si in direct prin telefon si tu trebuia sa scoti mereu lucruri noi. Si uite asa am imbinat utilul cu placutul. Reuseam si sa ma trezesc sa ajung la Liturghie, unde prindeam predica. Si-l gaseam pe el dupa ce iesea mult mai calm si linistit. Dar in primul rand am facut-o pentru cei pentru care Becali este un model. Daca in mass-media s-ar promova mai mult lucrurile pozitive am trai intr-o lume mai buna. Asa cred eu. Daca macar un om dintre cei multi care se uitau la televizor si-l vedeau in fata bisericii s-a apropiat de Dumnezeu, pentru mine este un mare castig.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu