vineri, 26 februarie 2016

Minuni în fiecare zi

        Am avut o zi nebună. Simt de ceva timp nevoia să fac mai mult. Ce? Habar n-am. Asta-i problema. Am ieşit la plimbare cu Anastasia şi tatăl ei. Şi cum treceam noi prin faţa bisericii, ea s-a oprit, ne-a întors, şi ne-a tras practic în curte, apoi a urcat scările şi am intrat cu toţii în biserică. De precizat că fetiţa mea abia acum învată să meargă. Şi mi-am dat seama că faptul că merg cu ea des acolo nu trece neobservat. Şi-i place. Pentru că simte, la fel ca şi mine, energie pozitivă. Eu mă reîncarc acolo.
       Ce e de învăţat de aici? Că pe copii trebuie să-i îndrumi de mici dacă vrei să se apropie cu adevărat de Dumnezeu. Când se vor mări vor fi absorbiţi de lumea înconjurătoare şi de tentaţiile ei.
     În toamnă, o prietenă m-a luat cu ea să mergem să vizităm Mănăstirea Ghighiu, foarte aproape de Ploieşti. Acolo este o icoană făcătoare de minuni a Maicii Domnului dar şi linişte, curăţenie, un loc minunat. La ieşire, ea mi-a dăruit o carte despre "Cum să educăm ortodox copilul", care se vinde la magazinul mănăstirii. Iar eu am citit-o. Nu sunt de acord cu absolut tot ce scrie în ea dar sunt unele sfaturi foarte utile. Eu chiar am declarat-o una din cele mai bune cărţi de parenting pe care le-am citit. O să vă scriu un pasaj din ea.
     "Acum, când copii sunt încă mici, trebuie să-i ajutaţi să înţeleagă ce este binele. Acesta este sensul cel mai profund al vieţii." (Stareţul Paisie Aghioritul)
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu