luni, 14 martie 2016

Astăzi începe postul

 
     Această perioadă a anului este cea mai restrictivă din punct de vedere alimentar. Dar eu cred că pe lângă asta, cel mai important este cum ne înfățisăm în fața lui Dumnezeu în noaptea de Înviere. Dacă reușim după aceste 40 de zile să devenim mai buni, să nu mai înjurăm pe nimeni, nici măcar în gând, să reușim să-i iubim pe toți oamenii, chiar și cei care încearcă să ne facă rău, să ne împăcăm cu cei pe care i-am supărat, să nu mai bârfim, eu cu asta chiar am o problemă pentru că sunt destul de critică chiar și față de mine, d-apoi față de ceilalți, să primim lumina cu acea pace în suflet.
    Postul Paștelui mi se pare cel mai important din an. Pentru mine are o simbolistica aparte. Cred că așa putem să-i mulțumim măcar puțin lui Dumnezeu pentru tot ceea ce face pentru noi. A te înfometa nu este o variantă. Clar. Mai ales dacă ești sportiv sau ai un serviciu solicitant. Pentru mine o să fie mai ușor anul acesta. De ceva timp am redus considerabil consumul de carne, la modul că mănânc maximum o dată pe lună. Și asta dacă mănânc pizza, care-mi place la nebunie, acasă nu gătesc alimente animale. Iar lapte și ouă n-am voie, că e Anastasia alergică.
   Sper să devenim mai buni. Iar strict alimentar, nu vă apucați să mâncați margarină și cartofi prăjiți, cum făceam eu anii trecuți. Sunt o gramădă de rețete delicioase de post...și m-am gândit ca de astăzi până de Paște să vă dau ceva idei. Pentru a ne întări imunitatea și a fi mai sănătoși. Știți că pentru unii postul înseamnă și o cură de detoxifiere. Vă invit să mă ajutați și voi. Să lăsați la comentarii ideile voastre de rețete, iar eu le voi încerca și voi scrie ulterior.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu