joi, 31 martie 2016

Conectați la masă

 

   Câtă bucurie îți poate aduce un moment nelipsit din viața fiecăruia. La masă. Eu astăzi am luat prânzul doar cu fata mea. A mâncat cu mine din aceeași farfurie. Ne-am hrănit una pe cealaltă. Rezultatul? Două fetițe împlinite, cu burta plină.
   Așa cum vă spuneam în postarea anterioară, telefonul, laptopul, televizorul, nu mai au ce căuta în peisaj. Pentru că-mi distrag atenția. Dacă înainte îi mai lăsam mâncarea pe masă (știe să mănânce singură de pe la 7 luni) și eu mai aruncam un ochi în telefon în timp ce înfulecam ceva, acum s-a terminat. Mă uit în ochii ei în timp ce mesteca tacticos ce îi pun pe masă.
  Astăzi la prânz am avut iahnie de fasole, aveți rețeta miraculoasă care nu produce gaze la stomac pe blog. Când ai un copil mic e important să-i gătești cât mai mult și bine. Am pus mâncarea într-o farfurie și ce să vezi? Ne-am hrănit reciproc. Da, am băgat mâna în mâncare amândouă. Ea un bob, eu un bob de fasole. Recunosc, ea și-a ales singurică morcovii și tot ea i-a mâncat. Am făcut figurine pe farfurie, care la final a rămas goală. Mi-am dat seama că dacă eu îi acord toată atenția ei, ea-mi va da toată bucuria, dragostea și sinceritatea care o caracterizează la vârsta asta.
   O să aibă timp să mănânce cu tacâmurile toată viața. Acum trebuie să facem din fiecare masă o sărbătoare. Cum ar fi dacă ați încerca și voi acasă cu cineva drag? Dacă-i iubitul, iubita, puteți totuși să folosiți furculița. :)  Eu încă mai am în minte scena din ”Doamna și Vagabondul” când cei doi căței mănâncă spaghetti împreună și unesc o pastă printr-un sărut. Cu siguranță, ați crea un moment de neuitat dintr-o cină banală.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu