sâmbătă, 19 martie 2016

Oameni frumoși: Diana inscripționează amintiri neprețuite

     

     Chiriac Diana Elena este o fată frumoasă din Adjud. Mămică a unei fetițe de aproape 2 ani, care vrea să-și crească copilul dar să-și depășească condiția de casnică. Și s-a pus pe treabă. Și-a creat Atelierul Nectariei, după numele prințesei de care trebuie să aibă grijă. Acolo inscripționează alături de soțul ei bijuterii din bronz și nu numai la prețuri incredibil de mici. Livrează în toată țara. Am cumpărat și eu o brățară, cadou pentru mama de 8 martie și am primit un mărțioșor cadou. Totul la 25 de lei. Și asta nu e tot. Ea inscripționează și iconițe cu Fecioara Maria, Domnul Nostru Iisus Hristos, sau alți sfinți. Să-i aflăm povestea.

   

    -Cum ți-a venit ideea să inscripționezi bijuterii?
    De pe facebook. Am făcut prima dată pentru prieteni. Să le ofer bucurie. Apoi am postat pozele și au avut succes. Așa l-am corupt și pe soțul meu și am ajuns să lipim mărțișoare până la 2 noaptea. Romantic, nu glumă. Nectaria e sursa mea de energie. Ea mă motivează zi de zi să pot mai mult.

   -Am văzut că ai făcut și un fel de iconițe...
   Da. Ideea mărțișoarelor cu iconițe a venit de la o absolventă de teologie, mamă a șapte copii, care mi-a propus asta. Am personalizat fiecare mărțișor cu Sfântul al cărui nume îl purta persoana care urma să primească acest accesoriu. Bineînțeles că și Nectaria poartă un mărțișor cu chipul Sfântului Ierarh Nectarie de Eghina.

  -Ce ai realizat până acum?
  Cu pași mici, am început să fac mărțioșoare pentru membrii familiei, pentru prieteni, pentru cunoscuți și necunoscuți. Pentru toți am lucrat cu bucurie! Am întâlnit atâtea chipuri angelice de copilași! Fiecare zâmbet îmi dă putere să lucrez și mă motivează și mai mult. Pe viitor mi-ar plăcea să aduc vânzările la un nivel care să-mi permită să rămân acasă lângă fetița mea, lângă familie. Eu cred foarte mult în Attachement Parenting și încerc să-mi educ copilul în spiritul asta.

  -Cine te-a îndreptat spre credință?
  Mama. Ea m-a purtata încă de mică pe brațele ei în drumul spre biserică. M-a corectat atunci când a fost cazul și nu m-a lăsat să mă abat nici în stânga, nici în dreapta. Și așa am început să iubesc biserica, muzica bisericească și mai apoi să-mi cunosc soțul. E drept că la ultimul punct e mâna Sfântului Nicolae, dar și aici sunt multe de spus și nu mi-ar ajunge un blog întreg să-ți povestesc minunile pe care le-a făcut Dumnezeu cu mine.

   Pe Diana o găsiți pe facebook cu numele ei, sau pe pagina Atelierul Nectariei. Pe mine m-a umplut de energie pozitivă din momentul în care am cunoscut-o. Iar fericirea din ochii mamei în momentul în care i-am dăruit brățara e neprețuită. Mărțișorul l-am păstrat eu în cutiuța cu amintiri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu