joi, 21 aprilie 2016

Ce nu se știe despre Rednic

         
       Așa cum am scris după meci, este clar că a fost seara lui Rednic. Fără investiții prea mari, Dinamo s-a bătut anul aceasta chiar la titlu și are șanse mari să câștige Cupa României. ”Dinamoviștii au un al 12-lea jucător în persoana lui Rednic”, a spus Gigi Becali imediat după eliminarea Stelei din Cupă. Nu este prima dată când acesta își manifestă aprecierea față de cel poreclit ”Puriul”.
      În urmă cu câtiva ani, pe când Rednic antrena la Standard Liege, am fost să fac un interviu cu el pentru Antena 1 și GSP TV, chiar vis-a-vis de biserica Visarion. Cât l-am așteptat să vină de acasă, sincer, nu-mi amintesc cum și de ce, am vorbit cu cineva de la biserică care mi-a povestit despre omul din spatele antrenorului. Care venea la biserică de fiecare când se întorcea acasă de pe meleaguri străine. Știu, i se spune ”Strâmbul”. Probabil nu e perfect. Recunosc că am revăzut în ultimele luni un interviu cu el în care spunea că nu se va mai întoarce niciodată să antreneze o echipă de club în România. http://tv.gsp.ro/Mircea-Rednic-nu-vrea-s-mai-antreneze-n-Liga-1-24561.html Dar eu sunt sigură că cineva acolo sus îl iubește. Acel cineva care a salvat-o și pe fiica lui, Luana, chiar dacă se afla pe aeroport în timpul atentatului de la Bruxelles.
     Nu contează cu ce echipă țin. Să știți că nu există jurnalist sportiv care să nu fi susținut cândva o formație de fotbal. Pentru că meseria asta nu o poți face decât din pasiune. Important e să fii echidistant. Iar eu am amici peste tot. Dar am scris acest articol datorită acestei declarații pe care Rednic a dat-o la finalul derby-ului: ”Dumnezeu mi l-a pus pe Patrick Ekeng în primul 11”. Ekeng a înscris primul gol pentru formația din Ștefan cel Mare printr-un șut fabulos de la 30 de metri. Steaua-Dinamo s-a terminat 2-2 și pentru că în tur a fost 0-0, ”câinii” s-au calificat în finala Cupei României.
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu