sâmbătă, 30 aprilie 2016

Cum trăim Învierea lui Hristos

     Sper prin fapte bune. Prin căldură și pace sufletească. Prin a ne găsi calea, a fi în și pentru lumină. Sâmbătă seara sper să mergem cât mai mulți la biserică. Nu doar simbolic. Ci să simțim bucuria Învierii Domnului. Vinerea a fost neagră deși parcă nu m-am mai simțit afectată. Îți mulțumesc, Doamne, că ne este bine. Și nu ne vom îndepărta vreodată.
      Dumnezeu face zi de zi atât de multe lucruri minunate pentru noi. Trebuie să încercăm să-i mulțumim. Să ne iubim unii pe alții, să respectăm poruncile lăsate. A săruta icoanele nu e suficient. Mi-am dat seama că sunt destul de indiferentă la nevoile oamenilor și va trebui să remediez asta în perioada următoare. Pentru mine, această sărbătoare este cea mai importantă din an. Aș vrea să găsesc înțelepciunea de a o face și pe fetița mea să înțeleagă ce simbolizează. Anastasia înseamnă înviere întru Hristos. N-am gătit bucate alese. Postul nu a fost o perioadă grea sau urâtă pentru mine. Din contră. Postul te purifică. Așa cum creșterea unui copil deși nu e ușoară, îți oferă momente de neprețuit. N-am pofte, deși la ora asta mi-e foame. Ziua de Paște sper să fie una în care să mă dedic lucrurilor de suflet. Și să ofer bucurie celor din jur. Dacă nu mai scriu, vă urez de acum un Paște fericit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu