joi, 28 aprilie 2016

Oameni frumoși: Ultrași cu suflet mare

   


     
     Era o zi geroasă la mijlocul lui februarie 2012. Suporterii steliști și dinamoviști s-au unit să salveze oameni sinstrați de nămeții de zăpadă în județul Buzău. M-am trezit mult prea dimineață pentru gustul meu și-am mers direct la Kaufland Colentina, de unde ei au cumpărat alimente pentru a-i ajuta pe cei blocați de munții de nea. E Săptămâna Mare si cu atât mai mult nu pot să mint. Eu am mers cu mâna goală după ei, spre rușinea mea. Și-am călătorit ceva până la destinație. Vremea, total neprietenoasă. Totul alb în jur. La un moment dat, din ce-mi amintesc, s-a și blocat drumul. Am ajuns cu chiu cu vai până într-un loc unde s-a putut parca și de acolo am mers ceva kilometri prin zăpadă pe jos. Pentru mine a fost simplu, dar pentru cameraman... Fanii celor două echipe au pus mâna pe lopeți, au deszăpezit cât de cât casele oamenilor și le-au împărțit provizii. Eu o să-mi amintesc toată viața două lucruri: 1. Puteai merge pe acoperișul caselor și, așa-mi cere meseria, chiar am fost nevoită să fac interviuri cu oameni acolo, sus. 2. Atunci când am ajuns înapoi în centrul Bucureștiului, i-am mulțumit lui Dumnezeu pentru că are grijă de mine și am dat centrala pe 30 de grade. În județul Buzău, cu câteva ore înainte, viscolul îți biciua obrazul și simțurile..
      În weekendul care tocmai a trecut, un grup de steliști din Peluza Sud s-au stâns iar și au mers la mai multe parohii din județul Teleorman cu mâncare și cu haine. Ei merg periodic și la Valea Plopului, în județul Prahova, acolo unde este un așezământ pentru copii orfani, construit de părintele Tănase. Tot ei, se implică total în evenimentul caritabil pentru Mihai Neșu, de pe 9 mai, de la ora 19:00, la Sala Polivalentă.
      Despre ei se spunea că sunt facțiunea dură a fanilor steliști. Gen, ”dacă-i întâlnești, să fugi, că sunt periculoși!”.  Eu cred că sunt doar oameni cu suflet mare.

                           
             








 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu