miercuri, 27 iulie 2016

Boloni, selecționerul Belgiei?

 
      Dacă România nici nu l-a contactat, Ladislau Boloni și-a depus CV-ul pentru a îl antrena din nou pe Axel Witsel. De data asta, din postura de selecționer. Și se pare că este printre favoriți. Chiar dacă-i are ca și contracandidați pe Marcello Lippi, Louis Van Gaal, Guus Hiddink sau Rudi Garcia. N-o spun eu, o scriu jurnaliștii belgieni. Aici: http://www.rtl.be/sport/football/diables-rouges/exclusif-laszlo-boloni-interesse-par-les-diables-rouges-837739.aspx
      Așa cum scriam într-un post anterior, Boloni a fost foarte apreciat în perioada în care a antrenat Standard Liege, pe care a făcut-o campioană în sezonul 2008-2009. Ba mai mult, în 2009 a fost declarat antrenorul anului. El cunoaște foarte bine fotbalul din acea țară, fapt pentru care este pus în fruntea listei pentru a califica Belgia la Cupa Mondială din 2018. Dacă se concretizează mutarea, Boloni va avea un meci amical cu Spania, pe 1 septembrie, urmat de unul oficial împotriva Ciprului. Și va conduce un vestiar format din nume ca Hazard, Naingolan, Kompany sau De Bruyne. Din păcate nu și pe fotbalistul meu favorit, Van Buyten, care s-a retras în 2014.  Ce am scris în urmă cu doar câteva zile despre antrenorul care l-a promovat pe Cristiano Ronaldo găsiți aici. http://dianaflintoaca.blogspot.ro/2016/07/fotbal-de-ce-l-as-fi-vrut-pe-boloni-la.html
       N-am mai vorbit din mai cu el dar pur și simplu omul asta îmi este tare drag. Și m-aș bucura enorm să-și demonstreze din nou valoarea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu