miercuri, 17 august 2016

Maria Stoican: ”O familie unită o menții cu multă dragoste și respect”


      Astăzi este despre Maria. Chiar dacă e trecut de 15 august, când se prăznuiește Adormirea Maicii Domnului. Să știți că pe această dată se pomenesc morții, cei vii se sărbătoresc pe 8 septembrie. Am mulți oameni deosebiți cu acest nume în viața mea. Dar o să mă rezum la unul singur. La cea care mi-a dat impulsul de a merge într-un loc minunat. Așa că a contribuit la minunea vieții mele. Ne vedem rar, dar atunci când o facem nu simțim trecerea timpului. Oamenii nu se întâlnesc întâmplător. Este vorba despre Măriuca Stoican. Am cunoscut-o când Flavius a semnat cu Dinamo. Fix în aceeași zi aflasem de la Ionuț Negoiță că va juca un meci cu noul antrenor pe terenul sintetic de la Rin Otopeni. Patronul lui Dinamo juca fotbal în fiecare săptămână de plăcere dar și să se mențină în formă. Acolo era ea, fan înfocat al soțului ei. Și-am apucat să descoperim una despre cealaltă imens de multe lucruri. Dacă de la prima vedere am pus la cale o ieșire în Moldova, care s-a concretizat într-o lună, vă dați seama ce a fost. E diferită de prototipul de soție de fotbalist, respectiv antrenor. E o prezență discretă, agreabilă, banii nu au schimbat-o. E modestă, frumoasă și devreme acasă pentru Flavius de mai bine de 20 de ani. :)O să vă las să descoperiți un om frumos.

       -Mări, ce înseamnă acest nume sfânt pe care îl porți pentru tine?
      Dumnezeu mi-a dat acest nume pe care-l port cu drag. Din momentul în care ne naștem și până murim nimic nu este întâmplător. Eu cred că totul este scris într-o carte pentru fiecare dintre noi.

        -Când ai simțit cel mai mult că Dumnezeu este cu tine?
        Eu simt puterea lui în permananță. Îi simt prezența clipă de clipă.

        -Se spune că în spatele oricărui bărbat de succes stă o femeie puternică. Pe de altă parte știm cu toții că nu este o sarcină ușoară. Ți-ai dedicat viața soțului tău și fetiței voastre, care mai nou e femeie, Lorena. Au fost momente când ți-a fost greu?
         Soțul meu și fata mea sunt daruri de la Dumnezeu. Îi prețuiesc și îi iubesc necondiționat și așa când faci asta depășești foarte ușor astfel de momente.

        -Aveți aproape o viața de om împreună, deși sunteți încă foarte tineri. Ce trebuie să facă o soție ca să-și țină familia unită?
        Să iubească și să respecte.

       -Ce simți când mergi la Prislop? Voi mergeți acolo deja de mulți ani. Mai sunt și alte locuri aproape de sufletul tău?
       Când merg acolo simt o stare de liniște și este locul în care mă încarc cu energie pozitivă.

       -Care sunt calitățile pe care le apreciezi cel mai mult la oameni?
       Calitățile pe care le apreciez la oameni sunt cele pe care eu le ofer apropiaților mei. Ce vă spuneam mai sus: încredere și respect. Când întâlnesc oameni sinceri îi prețuiesc enorm. Nu am foarte mulți prieteni dar pe cei pe care îi am au un loc aparte în inima mea.

       -Cum arată o zi fericită pentru Maria Stoican?
      Când sunt alături de soțul meu și de fata mea.


       -Lorena s-a transformat într-o femeie foarte frumoasă. Și e și handbalistă de succes. Ce-ți dorești pentru ea?
       La fel cum cred că Flavius va ajunge foarte sus ca antrenor, cred că Lorena a văzut în familie ce înseamnă performanța și că dacă ești serios și muncitor poți ajunge până acolo unde îți dorești.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu