sâmbătă, 26 noiembrie 2016

Gânduri

   
        Nu am mai scris demult. Îmi era dor să aștern aici gânduri strânse multe zile. Câteodată mi-e greu să mă adun. Aș vrea să trăiesc într-o lume mai caldă. Aș vrea să simt mai multă prietenie în jur. Aș vrea să pot să dăruiesc. Să ofer și să primesc încredere. Să fim buni unii cu ceilalți. Să nu uităm că avem responsabilități și să muncim pentru asta. Dar să nu trăim doar ca la finalul lunii să primim bani. Să reușim să facem ce ne place. Să nu uităm de cei dragi. Bucureștiul e unul din orașele cu cele mai multe mall-uri din Europa. Și sunt pline. Pentru că ne ghidăm după aparențe. Muncim din greu să ne cumpărăm haine de firmă deși de cele mai multe ori n-am avea nevoie de altele noi. Purtăm tricouri ale căror simboluri nu le știm semnificația. Ne otrăvim singuri. Cum? Fiind comozi și cumpărând alimente cu E-uri și consevanți de la supermarket. Și nu numai. Stresul e la ordinea zilei. Lupta pentru supraviețuire te face să uiți de toți și de toate. Devenim egoiști. Și uităm de lucrurile cu adevărat importante. Că avem doar prezentul. Că trebuie să trăim frumos. Să ne prețuim familia. Să avem prieteni adevărați. Și niciodată să nu ne pierdem credința.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu